utorok 1. marca 2016

Puding Oco-Choco-Loco Ovsený

Tentoraz som z ovsených vločiek nerobila čokoládovú kašu, ale skúsila som z nich uvariť čokoládový puding. Z vopred namočených vločiek som vymixovala bielu tekutinu podobnú mlieku, ku ktorému som pridala 3 lyžice kakaa a hnedý cukor. Varom vznikol hustý lahodný puding. Určite to vyskúšajte, moja malá ochutnávačka si pýtala dupľu J. Takže odteraz žiadne sypké prifarbené zmesi s arómami vo vrecúškach, spravte si to lacnejšie, chutnejšie a zdravšie!


Potrebujeme:
pol hrnčeka ovsených vločiek, 1 hrnček vody, 3 lyžice kakaa, 1-2 lyžice hnedého cukru

Postup:
Vločky namočíme do studenej vody na cca hodinu. Potom vylejeme do výkonného mixéra, ktorý zo zmesi spraví mlieko. Prisypeme kakao a cukor (oslaďte si podľa chuti) a zmixujeme. Tekutú zmes vylejeme do hrnca a privedieme do varu. Puding začne pomaly hustnúť a keď zovrie, chvíľu ho na nižšej teplote povaríme a odstavíme.

kakao, cukor, vločky, voda

zmixovaná zmes

puding pred varením

varom puding pekne zhustol

hotový puding

mňam, to je ale dobrota!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára