nedeľa 15. júna 2014

Metalista apko Kalerábko relaxuje v kapuste

Tento rok sa nám na záhradke urodilo veľa kalerábov. Tieto naše domáce s láskou pestované mladučké kalerábiky sú sladké a šťavnaté. S obľubou ich chrumkajú aj naše malé baby. Ja som si zaumienila niečo pozitívne vyzerajúce z kalerábu vyrezať. A podarila sa mi takáto srandovná kreatúrka:


Na túto kreatúrku potrebujete mladé kaleráby, mrkvu, olivy, zrniečka z paradajok, čínsku kapustu a kukuricu. Nožíkom zrežete spodnú časť šupky a vyrežete diery pre oči, ústa, nos, pár vrások... Oči som vyplnila kúskami čiernych olív a na ne som ešte pridala zrniečka z paradajok. Vlasy som spravila z mrkvových „nastrúhancov“, perinka je z nakrájanej čínskej kapusty, gombičky z kukurice, nohy a ruky som povyrezávala zo stredových častí kapusty.

A takto sa v jeden krásny slnečný deň zrodil apko Kalerábko:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára