pondelok 2. júna 2014

Húsenička Elka Mozzarellka koštuje celozrnné špagety

Včera som uvarila celozrnné špagety so špargľou, paradajkami sušenými i čerstvými, čiernymi olivami a čerstvým špenátom. Ak by ste si také chceli spraviť, kuknite na prípravu vo Vegeguláši. Tu, na Kreatúrkach, nám špagety skrášlila húsenička Ellka Mozzarellka, ktorú si môžete jednoducho urobiť aj vy. Potrebujete k tomu cherry paradajky, mini mozzarellky, lístok čerstvej červenej bazalky. 2 čerstvé hrášky, čerstvé špenátové listy. Mozzarellky spolu s cherry paradajkami striedavo ponapichujte na drevené špáradlá alebo ich ponapichujte na ihlu s niťou. Očká som vyrobila z hráškov s kúskom mozzarelly a napichla ich do dierok, ktoré som vyrezala do paradajky. Mihalnice a ústa som vystrihla z čerstvého špenátového listu a prilepila len navlhčením. Na hlavičku som dala bazalkový lístok a húsenička bola hotová :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára