pondelok 19. mája 2014

O Kreatúrkach

Po dvojročnom blogovaní na stránke www.vegegulas.blogspot.sk som sa rozhodla založiť nový blog určený najmä deťom. Pomenovali sme ho Kreatúrky. Tento milý názov vymyslel môj muž, ktorý mne a našim dcérkam pomáha pri tvorbe rôznych jedlých i nejedlých kreatúriek. 
Mojím zámerom je okrem varenia, písania a fotenia viac sa hrať so surovinami, aranžovať, vyrezávať, tvarovať... Stránku by som venovala hlavne deťom, ale aj ich rodičom, pretože aj im by som chcela ukázať, že sa aj z obyčajného jedla dá vytvoriť nejaká srandovná kreatúrka. A aj tá môže prispieť k zlepšeniu návykov v jedení dieťatka. Snažím sa variť zdravšie jedlá, používať kvalitné a zdravšie suroviny, pestujeme si vlastnú zeleninu a ovocie... Toto všetko by som chcela zužitkovať pri tvorbe Kreatúriek. V neposlednom rade by som bola veľmi rada, keby ste sa pri prezeraní Kreatúriek usmievali. Tak dúfam, že sa nám tento cieľ spoločnými silami podarí naplniť.

Natália & Marek & naše malé pomocníčky

Viac sa o nás môžete dozvedieť v našom online magazíne: www.vegegulas.com 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára