streda 9. decembra 2015

Kuriatko Radko Syrovo-Zeleninový

Dnes je opäť jeden z tých zahmlených melancholických dní, kedy sa človeku nechce vyjsť spod teplučkej periny. Skúste si takéto dni spríjemniť napríklad aj takýmito raňajkami, desiatou či olovrantom. Potešíte nielen svoje deti, ale aj svojich najbližších. 




Potrebujete k tomu vykrajovacie formičky, rôznorodú zeleninu, tvrdý syr a 15 minút času. Na zobáčik som použila mrkvu, ktorú som vykrojila nožíkom do tvaru trojuholníka. Syr som vykrojila tou istou formičkou, akou som vykrojila toastový chlieb. Kvietok som spravila z mladej rukoly, ktorá mi stále rastie na terase v kvetináči. Lupienky sú spravené z kukurice a šalátovej uhorky. Očko je spravené taktiež z uhorky a ľanového semienka.


koštovka

vykrajovacia formička

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára