nedeľa 29. marca 2015

Veľkonočná omeletka usmievavá Grétka

Tento víkend sme to už poňali tak predveľkonočne. Vyfúkli sme a ozdobili zopár vajíčok. Z vyfúknutých vajíčok sme si spravili takúto krásnu vajíčkovo-syrovo-zemiakovo-zeleninovú omeletu:


Doobeda sa u nás horlivo maľovalo. Kúpili sme farby na vajíčka a akrylové farby, vytiahli štetce a o zábavu bolo postarané.


Namaľované vajíčka sme nechali vyschnúť a medzitým sme si šli k neďalekému jazeru nazbierať zopár halúzok, vŕbové prútie a zlatý dážď. Tie sme potom ozdobili namaľovanými vajíčkami. A prišiel rad na omeletu. Vyfúknuté vajcia som vyšľahala s mliekom a štipkou soli. Na olej som dala trošku popučených varených zemiakov a tie som zaliala vajcovou zmesou. Vrch som dozdobila zeleninou, ktorú som doma našla. Posypala strúhaným syrom a piekla na panvici na miernom ohni, kým zmes nestuhla.




Prajeme všetkým veselú veľkú noc! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára