utorok 17. februára 2015

Minipizze farebné opice

Dnes sme sa s mojimi pomocníčkami hrali s kysnutým cestom. Zamiesila som pizzové cesto, do ktorého som použila celozrnnú ražnú múku zmiešanú s bielou polohrubou, kvások, trošku cukru, voda, olej, soľ, nechala vykysnúť a spolu sme následne vaľkali, vykrajovali a zdobili podľa fantázie.



Na dozdobenie som použila čierne olivy, kukuricu, hrášok, červenú papriku, mozarellu aj eidam a ako základ sme dávali obyčajné paradajkové pyré, prípadne, ak máte čas, môžete si spraviť vlastné z čerstvých a následne udusených a rozmixovaných paradajok s troškou soli, olivového oleja a oregana.















Na záver nám ostalo kúsok cesta, z ktorého moja šikovnica narobila takéto mini žemličky. Nie sú úplne dokonalé, ale o to vôbec nešlo. Dôležitá bola hlavne tá detská radosť v jej očiach. Keď boli uťapkané, nechali sme ich chvíľu podkysnúť a šup s nimi do rúry. Keď sa upiekli, potrela som ich olivovým olejom.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára